Wednesday, July 23, 2014

Kucingku Kaka dalam kenangan

Dah takde dah keletah manja2 dia, sambut orang balik keje, datang gesel2 kat kaki, selfie sama2, dia jugak selalu join facetime ngan Incik Jep...

Haihh... Banyak betul kenangan dengan Kaka ni... Sape laa yg sampai hati pegi langgar dia... 

Sedih gile mase antar pegi vet petang tadi... Doktor pun diagnose dia tak bole idup lama. Nafas pun semput2... Darah kuar jugak ikut mulut, sikit2... 

Tapi lepas doktor bagi drip, terus dia muntah darah banyak... Sedihnyaa... Antara 3 ekor yang ada, aku paling sayang yang ni... Yang ni jugak pergi dulu...

Nanti yang mana satu dah nak release stress aku? Lala kuat bebel... Kiki pulak sombong tak suka orang peluk2 dia... Kene tunggu lagi 3 ekor yg baru tu besar la kalo nak cari kesayangan baru... 

Ya Allah, sedihnya... Tak pernah aku rasa sedih macam ni semata2 sebab sekor kucing :'(

Bukan setakat sedih je. Siap amik EL half-day untuk bawak dia pegi vet ni tau... Tak kisah la kalo ade yang nak gelak sebab aku amik half-day EL sebab kucing... Tapi serius, aku betul2 sedih... Memang terasa gila dia takde...

No comments: