Tuesday, July 30, 2013

Kad Kahwin

Ni semua gara2 Mardziah la ni post gamba kad kahwin berbentuk bil elektrik. Maka terus aku kemain semangat google macam2 jenis kad kahwin untuk sepanjang tahun 2013 ni... 

Semua gambar2 adalah hasil pencarian dalam Google. Aku tak edit langsung, so terima kasih bebanyak kepada yang share dalam Google agar senang mencari. Ni saje suka2 je pun.

Kad kahwin bil elektrik.

Kad kahwin Google inspired (tapi da tukar daa)

Kad kahwin berbentuk pasport + tiket flight

(MAS tak mintak komisyen ke gune logo ni?)

Kad kahwin instagram

Kad kahwin fesbuk 

Kad kahwin twitter

Kad kahwin youtube

Kad kahwin skype

Kad kahwin pembalut coklat




Kad kahwin kipas


Kad kahwin puzzle (jenuh ok!)

Kad kahwin scrabble

Kad kahwin google chrome tab

Kad kahwin disket (gila olskool)

Kad kahwin tuxedo

Kad kahwin BBM

Kad kahwin buku skolah 

Kad kahwin tiket bola

Kad kahwin tiket F1

Kad kahwin wayang gamba

Kad kahwin poskad/sampul surat


Kad kahwin surat khabar

Kad kahwin versi CD

Kad kahwin iphone

Kad kahwin bentuk cek



Kad kahwin bentuk road-tax

Paling tak tahan...

Kad kahwin angry bird pon ade!!

Tapi tak celen kad kahwin zaman2 abang aku dengan kakak ipar dulu... Aku la tukang design kerawang2 semua. Alaa jenis guna kertas A4 pastu lipat 4 tu... Tapi takde dah contoh. Haha. 

Memang sep gila la kad zaman abang aku dulu. Pegi print satu cantik2 dalam kertas warna putih, pastu antar gi kedai fotostet bebanyak dekat kertas kaler. Kertas kaler tu lak bawak sendiri. Kalo orang buang pun tak ralat sangat. Masa tu fotostet baru 2 sen sekeping. 

Cuma aku terfikir... Aku baru je buang kebanyakkan surat2 atas meja aku ni include kad kahwin orang. Banyak kot aku buang. Nak simpan buat apa ye tak? Agak2 korang ralat tak kalo buat kad kahwin cecantik, tapi orang buang je lepas kenduri abes.

Tetiba aku rasa macam pembaziran. Hurmmm...

No comments: