Saturday, June 29, 2013

Twitter

Aku bukan ah pengguna twitter yg tegar, tapi tetiap pagi pegi keje aku dengar hotfm, balik keje pon hotfm, ada la sekali tu aku perasan ada sorang caller ni dia memang seorang yang kelakar abes. 

Tahap yakin diri dia ni memang terbaik la setakat ni yang penah aku dengar. Dia ada slang2 indon. Aku ingatkan dia ni orang indon... Tapi call dari johor... Aku personally gelak tak berenti tiap kali dia call. Baru cakap "Hello" pun aku dah berdekah gelak. Kalo yang ni masuk maharaja lawak, memang aku takkan miss tengok lahh!! Confirm!!

So aku tweet la sesaje letak hashtag #amkrew. Memang aku jarang gila kot tweet. Tetibe tadi aku discover FBI pon retweet mende aku tweet. Rase macam... Waahhh... Takleh blah okehhh...


Hahahahahaaa... Jarang kot public figure dalam Malaysia ni nak RT aku. Nak plak bende aku tak mention langsung. Satu2nye artis penah reply aku adelah Maya Karin. Haha. Tu pon takleh blah. 

Okey la, lets wish aku punya harapan tu menjadi. Ada jugak RT suruh bergandingan dengan Abon. Kalo 2-2 diberi peluang sehari jadi penyampai radio, agak2 aku terus MC kot. Rahang terkehel akibat gelak berlebihan. Haha.

Sape selalu dengar hotfm tu mesti perasan kan sorang caller nama Ela...

No comments: