Wednesday, June 26, 2013

Bakal "madu"???

Hahahaaa... Conversation semalam... Kau ade camni? Introduce bakal madu sebelom kawen? Wakakaka...


Tapi cepat2 cover yang tu anak cikgu bahasa korea dia... Mihihi... Adeihhh... Baru ingatkan bakal madu ke camne. Gempak weh bakal madu adelah orang Korea. Kau hadeee??? 

Maklum la, dalam tv semua tunjuk yang orang melayu ni kalo bermadu kuat pendengki. Korea aku tatau la cemana sebab Korea banyak tayang citer hantu je. Hantu yang sedih lak tu. 

Dulu penah kot bukak citer aku tak kisah pon kalo dier ade org lain ke apa, tapi jangan sorok2, but bagitau aku terus terang. Sebab aku lagi stress dengan sedih kalo aku tatau apape, tetibe je kne buang camtu saje. Well, this some kind of prove. Walaupon gurau2.

Oh ye, jam aku cepat 10 mins. Saje set cepat 10 mins, kang bile tak ingat cepatkan jam baru kalut nak siap2 pegi keje. At least aku ade baki 10 mins awal dari sampai keje ngam2. 

No comments: