Friday, April 12, 2013

Bersosial-sosialan... Haha...

Lama kot tak update lepas online transaction tu. Malas nak update. Tatau nak update apa.

Tapi macam nak cerita pasal weChat. Haha. Tetiba femes lak weChat ni. Boleh kata sejak kuar iklan Shaheizy Sam dengan Lisa Surihani pasal weChat tu, tetiap hari je ada notification friend recommendation.

Dah la lama kot weChat aku berkubur sejak aku ngan Incik Jep lagi seronok mengacau2 sesama sendiri kat FBchat je... Siap post2 gambar. Sebelum tu tetiba gile whatsapp. Time org tak berapa nak guna, baru kitorang hegeh nak guna...

Tapi weChat ni, time tak femes, kitorang rajin guna. Siap main cakap2 ala2 polis guna walkie talkie lagi kot. Haha. Takleh blah...

Oh ye... Nak bagitau, aku pon dah ade KEEK juge... So sape2 ade keek, rasa2 nak mengeratkan silatulrahim dengan aku atau sesaje nak stalk apa aku buat selalu, bleh la follow aku kat KEEK!! Username aku ashaslina. Follow la follow laa... Hahaha...!!

Boring kan entry takde gamba?

Nah amik aku letak gamba sendiri seketul dua. Agak2 nanti terjumpa aku tepi2 pasar ke jangan la lupa tegur2 ye.

Eh, lupa... Aku ni suke gak kdg2 berfesyenista kekonon tudung mcm2 style... Tapi kat luar je la. Kat opis still selebet macam biasa. Macam first gamba tudung hitam tu. Agak2 nampak macam muda2 cantik jelita waktu2 weekend, dah tentu la aku kan. Hehe jangan lupa tegur, nanti boleh kita KEEK bersama2...





No comments: