Sunday, January 20, 2013

Tak jadik merajuk

Semalam... Aku try nak facetime macam biasa la ngan dier... Agak da lama sebenarnya tak jumpa ni...

Maklum la kan LDR cam aku ni, cuma via facetime je la kata jumpa nya pun... Padahal macam la ade kat lokasi yg dekat2 macam couple lain semua tu...

Tapi sentap la kan asal call je unavailable... Langsung antar mesej nak merajuk laa bagai sebab call je tak dapat... Da la dekat 2 minggu kot tak jumpe... Masa dia cuti krismas ngan new year tu hari2 je bleh facetime... Lepas abes cuti dia, masuk taon baru macam da tak contact sangat... Just mesej2 dekat wechat je...

Mana best taip2 or just sembang2 short messsage dengar suara je... Mesti la nak jugak tengok tuan punye diri... Makin slim ke, makin boncet ke... Hehe... Da la dia bising aku panggil dia boncet aritu... Hehehe...


So dalam pukul 5 pagi lebih sket tadi dia call... Maknanya kat sana dalam pukul 9 malam laa... Iye2 la kan pujuk aku... Pujuk la sangat! Aku mamai kot baru bangun tido... Terjaga pun sbb call tu... Mula2 tanak jawap (haha jahat tak?). Boley tahan tak, kalo kata dating ni, time dia kat Malaysia haritu je aku melawa2 depan dia... Biasanya selalu2 camni, dengan muka selebet baru bangun tido la hape... Seb baek aku ade natural beauty tau... Haha... Natural beauty wak lu la, kadang2 dia panggil langsuir... Sebab rambut gerbang2 macam pintu gerbang... Haha...

Tapi mengenangkan kite pon rindu banget sama dia, so jawap je laa... Haha... Ntah ape borak2 pun aku da lupa tapi memang kalo sembang ngan dia tak penah skejap... Dari zaman kitorang blom couple lagi... Ade je bende nak citer sampai kadang2 rasa macam nak stop kejap masa bagi kitorang sembang puas2 dulu baru masa bergerak balik, boleh? Teruk gila perangai. Haha!

Tapi sembang macam biasa pun pasal life... Pastu aku tunjuk wayar usb charger aku ni dah bertampal selotep sebab new family member tu cakar... Takleh blah, dia pun sama jugak sebenarnya bertampal selotep kat tempat yang sama, tapi sebab masalah sendiri. Letak merata2 or terlipat. Haha! Memang chemistry kuat ke apa ni... Sampai usb charger wire jahanam pun sesama...

Pastu stop cakap jap sebab membe dier gitau phone kne curi... So dia call membe dier skejap la... Sbb membe dier ade ngan membe sorang lagi... Kaki gosip macam aku jugak sebenarnya... Tapi gosip kawan2 je lah... Dah tu call aku balik, kitorang sambung lagi ngan kelas bahasa korea. Demmm... Aku nak cari source blaja korea jugak la lepas ni...

Last skali, kitorang tengok cerita hantu korea sesama... Sedap jugak ceritanya... Cuba korang cari tajuk Ghastly.




No comments: