Friday, January 18, 2013

Horieu horeeyy 2012

Aku rase so far 2012 aritu takde la sangat aku sumbangkan apape pade company sebab aku join team quality dan selain jadi strict tak ketahuan hala dalam bab2 check keje orang, buat report, tengok apape yang patut dan jugak tak pandai sangat nak buat orang suka sampai well, ada tahap drama punya tak suka aku kan? Haha....

Tapi it turns out lain gila jadinya bila supervisor explain apa yang dia letak dalam appraisal aku. Baru la rasa....... Eh, bende yang aku buat tu sebenarnya bukan saja2 buat, tapi rupanya ada hasil dia... Owh, begitu rupanya... Sibuk benar aku rupanya sampai tatau apa yang terjadi sangat rupanya...

Nampak la peningkatan tu, tapi tak seperti yang diharapkan sangat. Hurmmm... Cemanaaaa ehhh... Tapi still ade orang nampak effort aku dan sangat la terasa dihargai. Mekaseh la bebanyak.

Style pointer plak tu. Kalo kat zaman u la pointer camtu dah kire dapat anugerah naib canselor dah. Hihi.

Takpe la. Tahun ni aku nak lebih berusaha lagi. Sebab...... Mungkin tahun ni last aku ngan company sekarang? Sape tau kan?

Actually takleh tido. Ntah apesal giat lah pulak survey harge dewan dalam tapak pesta Penang tu. Boleh tahan jugak eh harga dia? Takpe, kite buat list dulu. Lambat lagi ceritanya......Opsss...

No comments: