Monday, December 17, 2012

Hectic Weekend!!! *part 2*

Sambung part 2 lak kan panjang sangat....

Hari Jumaat tu plak kuar pegi beli sarapan ngan mak anjang pepagi... Hehe... Merasa la mak anjang naik keta aku... Hehe... Pastu dalam pukul 12 tengahari camtu kuar pegi IOI mall sebab nak cari restoran bakal mak mentua dari situ :P

Tapi sampai IOI je lah. Pastu huru hara sesatnye merepek2 bayangkan dekat 3 jam pusing area Puchong dan berkali2 call makcik Aishah tanye lokasi kedai dia... Memang kesian la kat Atin sampai tarik muka abes pasal stress aku pusing2 lat area situ. Nasib baik la Jai ade jugak. Sebab tu 3 jam je sesat. Kalo Jai takde, mau 8 jam sesatnya! Da sampai restoran tu..... Si Yaya nak makan lak...

Pastu aku curi2 snap gamba sebagai bahan bukti da sampai kat situ. Biasa la aku ngan Incik Jep... Picture it or it didnt happen. LOL. Gamba Yaya ngan makcik berbaju hijau tu (mak Incik Jep). Aku nk bergambar ngan mak Incik Jep tu, tunggu la time kawen nanti. Sebab tengah takde apape official relation ngan Incik Jep ni cam segan lak nak bergambar mesra2 ngan mak dier walaupon kitorang cam dah agak mesra.

Yang best, dpt makan free kat restoran tu. tak sempat nak snap gambar depan restoran tu... Tapi kepade yg berminat nak pegi, nama restoran tu adelah Az-aishah restoran. Dier area Puchong yang ade Tesco Extra yg baru buke tu... Sebelah ngan restoran Kawanku.

No comments: