Sunday, December 23, 2012

Hectic... Err... *part 4*

Nak citer ke part 4? Part 4 rasanya pasal balik je... Perjalanan dari Kuala Selangor sampai ke KL balik sebab nak amik keta waja Adi yg Jai gune sebelum tu agak lewat la jugak... Kuar dari Kuala Selangor pun dah pukul 3 pagi... Sampai KL balik dalam 4 lebih...

Pumpang2 dengan salah jalan semua dekat pukul 5 pagi sampai kat Kinrara balik... Memang tegar gila berjalan haritu... Dah la petang nanti konon aku plan nak balik pukul 4petang... Balik pon aku bukan terus tido... Nak jugak mesej ngan Incik Jep dulu... Maklum la, sini da 5 pagi Ahad, sana baru pukul 9 malam Sabtu... Kire dekat pukul 6 pagi gak la baru tido... Then pagi tu konon plan nak kuar jejalan lagi (peh, ade hati lagi tu) tapi dapat kuar dekat pukul 2 petang...

Ape gile pukul 2 petang nak rushing sampai dekat pukul 4 tu da boleh balik? Sementara nak redah KL lagi, nak cari parking lagi, memang pukul 3 lebih sampai kat Times Square tu. Kata nak masuk Midvalley memang tak dapat la, lalu je pun nampak keta beratur kemain banyak lagi...

Sampai Times Square je masing2 dah lapar, so beli la ramen. Haha. Aku amek Japanese nye ramen, si Atin belasah Korea nye ramen, Jai lak amik China nye ramen. Elok sesangat la kan... Haha... Pastu merayau lagi cari apape yang patut, pastu kuar balik Times Square sampai balik ke Kinrara sebab nak antar Jai balik da dekat pukul 7 malam...

Aku lak terus la kuar dari Kinrara ikut tol Subang, terus shot masuk highway dalam pukul 7.30 camtu... Jalan pun best dengan hujan segala... Keta berenti kenain banyak, redah je balik Penang... Singgah kat hentian Tapah kot rileks2 kan kaki, makan sket pastu terus balik Penang.

Pukul 2 pagi aku sampai depan umah. Pukul 8 pagi pastu keje. Cantek. Kene p keje ngan keta lak tu sbb moto abg aku rosak. Hurmm... Seminggu terus aku balun p keje ngan keta. Parking? Pandai2 la. Jangan kene denda ngan MPPP dah... So far seminggu parking free. Memang langsung pasni aku p keje bawak keta je laaa...

Dan yes, on the way balik pon Incik Jep still mesej2 tanye kat mana la semua, maka Atin yang dah single tu tak pasal je jadi PA aku tolong reply. Atin dah la single... Geram jugak la dier tengok kisaj PJJ aku ngan Incik Jep yang kemain mesra selalu... Kul 2 pagi sampai umah pon still antar report lagi kata aku da sampai umah... Ahaha... Kadang2 takyah report sangat pun, cuma kitorang kan jauh... Kadang2 amik tau la jugak ape yang pasangan buat... Tapi just amik tau je la... Pastu kalo cam bende bodoh2 je, memang kitorang buat modal gelak2 je la...

Kata nak gaduh sebab jeles ke apa memang tak penah ade lahhh... Tapi report pun selalunya report bergambar... Amik istilah pict it or it didnt happen... Cuma aku lupa nak snap gamba kat RnR Tapah tu je... Tak selera aku nak snap gamba. Melimpah ruah umat manusia kat situ...

No comments: