Sunday, October 14, 2012

What so called best friend.

Apa tu best friend?

Org yang kita kenal rapat sejak kecik, pastu keep in touch sampai bebile? Kan? Bukan yg kita kenal dulu2, tak rapat tapi suddenly rapat like none business...

Hurm... I guess i'm the second.

Frankly speaking, I dont have any best friend. Sebab aku jenis mana2 tempat aku pegi, ade la sorang aku rapat sket. Pastu bila dah blah, terpulang la nak terus rapat atau lost contact. Ada certain case terus la rapat :)

Yang penting komunikasi. Watpe consider rapat lagi dengan orang yang dah.... Ermmm... Bertahun tak contact kita tapi kita tau dia hidup lagiiii...

At least once a month, try la cari kawan2 lama kita balik yang kita penah rapat, lebih2 lagi yang simpan 1001 kenangan banyak yang susah dari senang sama2 ngan kita. For sure dorang memang worth sangat utk pegang gelaran best friend.

And last but not least... Jangan la cari kawan time susah je... Kena laser cam aku ni... Free je kene bahan kat blog... Aku kisah ape kan... Memang la tak sebut nama... Tapi sape makan cili, confirm la dia yang rasa pedas... Bukan jiran selang 6-7 buah umah dari dia... Lain la jiran tu ade connection dengan dia... Ahahaha...

Tapi sila jgn anggap aku best friend sapa2 sebab aku jenis sesat dalam dunia sendiri... Aku pon tak berapa suka dianggap best friend sape2... Sebab seriously aku suka berkawan je tapi tak suka sangat orang rapat ngan aku, dan tau banyak hal personal aku... Nak tau sangat personal life aku, baca je blog ni...

Sebab ramai org tak baca sangat la aku slambe je cerita lebih2 pasal personal life aku dari org yg aku slalu rapat kongsi cerita... Tapi sini pon 20% je personal aku yg aku cerita...

Bayangkan banyak2 cerita dalam ni, pasal personal life aku, tapi baru 20%.

Yep. Aku agak perahsia gila2 orgnya.

So, kalo korg discover blog ni pon, jangan la nak berlagak yang korg dah kenal sangat dengan karakter aku, personality, perangai, etc. Paling2 pon org kenal aku tak sampai 40%. And I guess korg semua tau sapa dia kan yang bertuah sangat kenal aku sampai dekat 40% tu...

No comments: