Sunday, September 9, 2012

Karaoke Sampai Lebam

Ni agenda terkejut tergempar untuk aku yang tak pasal2 je ade dlm tentative mase kat KL ni...

Actually meet up dengan membe time study Incik Jep yang dah lama jugak la balik Malaysia ni... So Jackson ni blanje karaoke kat RedBox memandangkan nak Incik Jep ade inform bawak aku same. Haha. Mula2 je address aku as friend... Mase citer experience dier ngan John kat Bangkok, dan2 la tukar addressing aku pegi ke girlfriend. Wahahaha...

Anyway, ni pon kind of first time aku dengar Incik Jep menyanyi live selain aku kne paksa menyanyi lagu2 Dato' Siti... Suara dia best gile sebenarnya... Kena key tinggi aku rasa takyah pakai microphone pon org2 kat luar room tu boleh berenti nyanyi bila dengar suara dia tarik key tinggi...

Paling aku suka bila dia pilih lagu2 Anuar Zain. Suara lebih kurang kot. Terkesima sampai langsung lupa nak rekod. Terus rasa macam tengah dating dengan Anuar Zain.

Takleh blah btol. Haha.

No comments: