Wednesday, September 19, 2012

Cuba Sedaya Upaya

Aku tak paham kenapa....

Dalam banyak2 manusia yang aku kenal, sejak aku mule serious dengan Incik Jep, mesti tunang orang yang hegeh2 contact aku balik tetibe cam nak konon mesra macam dulu... Gila apa??

Pulak tu yang sibuk-menyibuk kacau tu kan, ada yang pernah putus tunang sebab over mesra dengan kawan2 pompuan... Aku tau la limit nak berkawan camne... Perlu ke nak kene whatsapp hari2 tanya khabar la apa... Baik ko pegi mesej ngan tunang kau je... Sejuk gak hati dia... Alangkan aku ngan Incik Jep pon mesej sekali sekala je... Sejak2 busy ni, facetime pon jarang...

Tapi lahhh seriously aku tak paham manusia camni... Yang follow aku kat mana2 acc pon ada... Cam sial jugak rasanya... Korang dah tunang, jage la hati tunang korang. Aku pon dah ade orang lain. Pening tau tak pening...

Aku plak cam gigih elakkan diri dari dorang, tak balas mesej semua... Sendiri mau ingat la kenapa aku jauhkan diri... Tolong blaja jaga hati pompuan bakal jadi milik korang. Dia letak hantaran mahal2 tau plak korang bising kan???

Aku personally tak larat dah la kena serang dengan awek/tunang/bini orang walaupun sebenarnye aku tak hegeh langsung dengan laki dorang... Jage ah sama laki korang elok2... Aku wat tak tahu pon hegeh lagi kenapa? Nak kena siku??

No comments: