Sunday, August 19, 2012

Lain dicari, lain yang jumpe

Aku saje tengok2 youtube cari tutorial shawl. Saje takde keje. Sekali jumpe yang jenis parody. Layan je lah. Lawak gile.

Tengok plak clip2 lain under owner yang buat tutorial shawl tuh... Gile gampang semua video dia lawak2. Laju je aku subscribe dia. Hahaha...

Wey subscribe la starwars6751. Atau lebey dikenali sebagai iman syippo. Memang lawak abes. Sori la tatau nak share video dia yang mana satu, sebab yang aku dah tengok kebanyakkan tahap kritikal lawak dia. Lawak tahap happy tree friends. Hahahaha

Btw, selamat hari raya semua. Maaf zahir dan batin. Ayat nak sedap je. Kat sape2 yang aku ade wat salah je aku btol2 maksudkan ayat tu. Yang mana aku tak kenal, korang pon tak kenal aku, abaikan je ampun maaf tersebut.

Please jangan feeling2 touching2 liking2 poking2 pikir apa yang aku taip dalam blog ni semua hala ke seseorang specific je. Sila jangan perasan sangat ok? Kalo terasa tuh, maknenye ade la korang yang terbuat atau terlibat dalam situasi yang aku gambarkan dalam blog nih...

Nasib ah kan sape makan cili, dia la terasa. Hehe.

Okbai. Ciao dulu. Mau facetime ngan Incik Jep. Last ikut timezone London. Sok lusa facetime ikut time zone Malaysia plak. Sampai la 14 sept 2012.

No comments: