Saturday, August 4, 2012

Jamming

Harini sehari layan lagu2 Muse yang lama tu... Yang jenis pumpang2 bising tu...

Lalu terkenang zaman2 dulu kemain meriah sibuk buat "Battle of the Band"... Opkos la kat tempat aku study dulu... Meriah kot... Bukan setakat Battle of the Band yang gig kat mini stadium tu je... Siap battle sampingan sepanjang sem dekat kedai makan area mesin ATM tu... Aku pon dah lupa apa nama bangunan tu... Dah la tetiap malam situ ala2 candle light dinner :)

Candle light dinner sebab ade lilin je menerangi tetiap meja... Tapi hiburan kau jangan harap la dapat lagu stock mellow2 bagai... Hari2 layan lagu pesen pop rock, indie la, ntah apape jenis lagi ah... Sambil2 tu tengok la band mana nak jamming... Sape2 nak tunjuk bakat pon boley... Masa tu k-pop pon tak in lagi... Jadi boleh tengok la budak2 campus tu menyerlahkan bakat indie dorang...

Oh ye... Apa khabar ntah jamming studio tuh... Aku rase salah sorang membe aku tengah teruskan perjuangan handle jamming studio yang actually bukak secara kecik2 sampai jadik lengkap masa blaja subject Entrepreneurship... Hoho... Universiti lain ade ke blaja subject tu, bukak bussiness terus jalan sampai sekarang?? Setahu aku kebanyakkan U semua just buat proposal macam nak meniaga, tapi tak jadi ape pon...

Wah, rindu kot pegi jamming... Dari berkaraoke je kan... Tak mencabar langsung. Hehehehehehh :P



Antara lagu feveret untuk jamming, yang paling evergreen lahhh... Tapi masalahnye sorang pun takde bersuara sedap macam Matt Bellamy ni hah... Serta merta jeles nak mampus dengan Kate Hudson sebab ade tunang cam Matt nih...

Takpelah aku ade Incik Jep. Walaupon tak la rock sangat, tapi nantikan next year tengok dier perform dalam Voice of UK, untuk taon 2013 nanti. Cheerio!!