Wednesday, August 1, 2012

Blog Viewer

Selama ni kan aku ingat blog aku ni tah apape je... Tapi memang tah apape je pun...

Pastu cam tak sangka la berjenis2 browser bukak blog aku ni hah... Aku susah nak caya sket... Kalo blog stat ni menipu, maka menipu lah aku kan... Hehehe...

Sebenarnya kagum jugak la ngan sesape yang view blog aku daripada tempat2 lain selain laptop atau PC... Ye lah kan... Benda semakin canggih, semakin maju... Nak jugak view blog tak semenggah aku ni kat tempat2 lain... Kui3...


Kemain kannn... iPad pon view blog aku jugak... Jadi la, walaupun sorang je yang view page tah apape aku ni... Dah la aku disable comments... Padan muka takleh nak kutuk aku kat komen dah... Muahahahah... Tak lama lagi chatbox tepi tu pon aku nak buang jugak... Ingatkan kebanyakkan yang tinggal link tu ikhlas laa nak berkawan... Sekali tinggal link website bisnes2... Sorry la dik... Hakak tak minat... Akak pon ade jugak meniaga... Meniaga tanah/rumah2 bank lelong (property business)... Mau?

Part time sikit2 je nih... Nak tak?? Kalo rasa nak beli umah ke, nak khidmat peguam bahagian perumahan yang berwibawa, cepat dan pantas, boleh la antar email ke aslina.majid@gmail.com 

Sana kita boleh cerita panjang2 hokey??

Bye, nak blah pi kedai runcit cari barang2 nak buat ais krim cempedak. Banyak cempedak kat umah, lalu ngidam eskrim. 

P/s: Hartanah dalam Penang, bahagian pulau sahaje.