Thursday, July 19, 2012

Tanjung Rambutan

Semalam tu aku mengada2 MC. Haha... Ntah... Bosan lak nak hadap muka orang2 yang memang terus-terang aku dah tak suka. Tak hadap muka pun, dengar suara sikit pon leh jadi jiwa kacau, meroyan tak memasal. Serious. Oleh itu, aku amik MC satu hari. Alasan? Period pain.... Wahahahahahaha... Camlahanat punya alasan :P

Pedulik juga kalo dorang ada baca blog ni. Lantak kau lah kan... Tu yang kuar gambar Wordless Wednesday semalam tu... Habes bosan... Pagi ni plak sebab aku macam overdose tido semalam, ye lah nama pun cuti... So, saje la update blog style pepagi buta camni...

So, alkisahnye tajuk di atas adalah kerana..............

Incik Jep ni boleh tahan sengal dia bab2 mengutuk aku... Haritu sebab bosan2 aku kene kuar dengan sepupu-sepapat, outing sebelum puasa kan... So, aku chat la ngan dier kat FB chat sementara tunggu makcik2 tu masuk kedai sana-sini nak cari baju lahh, purse lahhh, jam tangan lahhh, etc which is aku pon confuse sebab aku yang tua 10 tahun dari dorang2 tu pon pikir 7-8 kali nak membeli2 barang2 yang aku tak perlu sebenarnya on tight budget sebab nak bayar downpayment kereta hujung bulan 8 ni.


Memang entah apape je kitorang borak2 mase tu pasal kalo bercakap kat skype, masing2 malu la bagai, maka takde perbincangan berkualiti seiring dengan perancangan masa depan, tapi kalo chatting menaip2 ni, keluar abes segala madah pujangga la, perancangan masa depan, kutuk perli pon ada... Tak sure sapa berjangkit sapa sebab aku memang semula jadi perangai camni... Apape tak puas hati ke hepi ke apa ke mesti kena menulis... Kalo bagi peluang cakap nanti makin lama makin fade suara aku sampai ilang terus sebab cakap dalam hati konon orang lain boleh dengar. Tapi dia? Aku tatau. HAHA.

Dalam dier cakap konon humble la kan dier dah tua, takde sape minat semua... Alih2 cakap ade budak tak betul tunggu masa pegi Tanjung Rambutan, merangkap secret admire minat dia... Aku macam... Haaaaaaahhh!! Ada jugak dalam diam2 kutuk aku budak tak betul kannn... Tapi aku balas balik, yang dier layan tu kenapa kan... Haha... Sekali dier pon admit dier pon same jugak ader wire short-circuit dalam kepala macam aku... Hahahahaa... Okeyy... Pastu sebab tu la dier pun layankan je...

Then tetibe bleh kuar suggestion nak pegi honeymoon kat Tanjung Rambutan kaaannnn... FINEEEEE....

Apa best ha kat Tanjung Rambutan selain daripada Hospital Bahagia tu?

Gigih la aku google2... Sekali keluar macam2 link... Tapi paling menarik hati adalahhhh...


Antara gambar yang ade kat website THE ROOTS ECO RESORT. Pastu ada list macam2 xtvt tahap extreme2 yang ada kat sana. Great lah... Kitorang memang suke adventure pon... Menarik2...

Macam best je okkk... Jadik lahh honeymoon kat Tanjung Rambutan. LOL.

Ni la yang dikatakan sengal tak bertempat... Belum apape lagi dah plan segala honeymoon bagai... Hahaha...