Thursday, July 26, 2012

Support Kawan2

Tengah best2 tido kan tetiba terjaga, lepas tu susah nak tido balik memang rasa sangat tak best. 2-3 hari dah aku kene camni... Nak kata terjaga sebab nightmare, takde mimpi ape pun... Tah laa... Pastu terkebil2 takleh sambung tido...

Dah takleh tido, kite pon cuci mata tengok2 sandal yang dijual oleh sorang kawan kat UK... Waaa... berkenan kottt... Cantik... Plus matching dengan baju raya... Hahaha... Cuma, saiz kaki sendiri je tak diketahui utk place order...

Sape2 minat leh aa search UK clarks sale kat fesbuk... Sori takleh letak link fesbuk kat sini sebab online gune laptop sendiri dan still takleh access bukak fesbuk macam haritu.... Wuaa sadis... BTW, tolong la support membe aku tu eh? Kasut2 dia lawa2 habaq hanggg...

Lebih2 lagi yang ni


Contoh je lah... Kaler yg ada ngan membe aku pon cam lain sket dari gambar ni... Dan bukan dier jual ikut website tu pun... Korang kene cari kat fesbuk... Alahai, kenapa la payah betul nak dapat url fesbuk page tu haa... Sebab, phone aku bukak fesbuk gune application, jadi payah sket nak copy url. Web browser phone aku plak asik hang je kalo bukak fesbuk...

So, sape2 yang tengah cari2 kasut raya, sila la bukak page tu... Dijamin harga lebih rendah dari original Clarks outlet dalam Malaysia ni :)

P/s: Tengah plan nak suruh Incik Jep belikan sepasang direct terus dari kawan tu :P