Wednesday, July 25, 2012

Hurmm...

Takde wordless wednesday untuk arini :)

Harini presentation kengkonon feedback QA atas error yang kaum kerabat opis buat. Salah yang saja2 punya salah. Salah yang macam tak patut sebab ikut common sense. Logik laa kan apape pon keje kite dengan real life kita... Memang patutnya camtu lah... Idup pon bukan la katun...

Tapi boleh bertahan sampai 3 group je kot. 1st group aku, second Salwa, pastu aku balik. Lepas break lunch, tak bermaya nak kuarkan suara dah. Paling meletops presentation aku ade gambar ni.


Mana korang berkenan?

Haha... Sapa pilih belah kanan tu sah la sewel. Sanggup teleng2 kepala masa driving semata2 nak tengok arah, ngan bacaan destinasi. Haha. Memang sumpah related sikit2 dengan keje aku.

Pastu... Next, sekarang aku hepi gila. Minyak moto hari2 penuh. Sebab Angah dah tukar kerja. Jadi despatch firma guaman ni. Kerja ngan anak kawan baik arwah. Kitorang ni, aku ngan abang aku tu takde masalah sangat berapa yang orang nak bayar kitorang keje tu gaji. Asalkan ade keje. Haha. Pelik tak? Orang umo cam Angah, maunye skang kejar gaji tinggi2... Dia lepak2 je keje despatch. Dah la tak bz, banyak jejalan... Abes dilenjannye Jonny... At least Jonny rase disayangi (kot?)

Actually harini ada jamuan berbuka puasa. Tapi aku rasa, sementara nak tunggu pukul 7 malam duduk dalam opis buat OT pastu gerak pegi hotel yang dorang biasa buat jamuan buka puasa tahun lepas, aku out dulu kot. Kepala dah macam berat je rasa... Bila2 leh pengsan. Kat Salwa, aku cakap emergency. Ade hal kuarge. Unexpected. Paham2 sendiri lah unexpected. Tu pun kalo ade orang tanya. Ala, sape je nak tanya pon... Kan ramai tak suka aku. Bahaha... Tadi present, speaking berabes... Sampai orang tanya dalam bahasa Melayu pon aku jawap dalam English... Lantak laa... Yg baiknye nanti, bukan orang lain, akuuu jugak :8)

Ni dah sampai umah. Update blog dengan bahagia.

Makan free? Takpe lah, anggap je takde rezeki.