Wednesday, June 13, 2012

EL

Betul bermasalah la tu Jonny...

Sian aku... Kalo lampu2 signal tu padam terus macam sebelum2 ni takpe la jugak... Ini sampai kat area2 Penang Free School yang lebih kurang 5km dari opis aku, tetibe dengar bunyi semacam... Macam meletup, tapi halus la bunyi dier... Pastu ngan bau tak best... Bukan bau perfume aku, tapi bau circuit terbakar (macam tak biasa lak ngan bau circuit terbakar yang sangat "harum" tu)

Lagi la cuak... Bagi signal pon nak taknak je... Jap aku press minyak, nyala terang gila... Bila aku slow je, jadi malap2... Eishh... Takleh jadi nih... Patah balik umah... Terus EL arini... Hampeh betul... Huhu... Baru je sampai umah ni... Bawak moto dengan kelajuan 30-40km/j... Dengan jalan jem lagi... Memang terbaik la tadi... Sejam baru sampai umah... Terbaiklahhh...

Tunggu kul 11 lebih ni... Workshop bukak 11 lebih, Angah cakap... 

Memang kene angkut keta jugak kot... Agak terdesak sangat, memang aku angkut Ford Fiesta je sebijik... Sebab dalam bulan ni, bulan depan, setakat 10% downpayment Ford Fiesta je mampu kuar cash/swap pakai kad bank... Tak cukup untuk downpayment Honda Jazz hybrid lagi... Nak plak memang masalah betul aku dengan circuit2 nih... Nampak gayenye memang boleh pakai Ford Fiesta je lahh... :(

Takpe lah... Kereta jugak kan...

2 comments:

epalejau said...

Okay ape Ford Fiesta?! Aku nyer kelisa jer tauuu??! :))

Hilux 4x4 tu pun, bapakkk aku yang punya. Aku pinjam je. Hehe..

Aslina said...

::hadra::
hahahahh... tu lah... ford fiesta tuh... bajet affordable, pastu takyah sakit2 kepala pasal wiring merepek2... kdg2 banyak sangat bende2 smart ni bleh bikin aku runsing jugak... hahaha...