Wednesday, June 20, 2012

Blog Itu Diari

Aku terasa dah macam diari dah mende alah ni...

Rajin betul nak update...

Tapi rasanya update lebih kepada berserabut dalam kepala ni... Yelah, selain benda2 yang aku kena let go tu semua, tetiba ada benda merunsingkan kepala aku sejak2 dari zaman kelam dulu (zaman blaja) sejak2 dapat surat tu lah... Hurmm... Tetibe kene tukar plan 360 darjah plak rasanya...

Dari plan macam taknak pegi kepada pegi... Dari malas nak buat, malas nak pikir jadi kena pikir, kena buat, sudahnya cari online je... Pastu main order je... Apa bakal jadi, wallahualam... Janji ada...

Tatau la. Banyak kena planning. Serabut. Mark pun cerita life dia serabut jugak. Takpe la. Aku pun pening ni. Kalo dorang banyak songeh jugak... Tatau nak cakap la. Pedulik la kata guna kit ke hapa... Asalkan benda dah gerak depan mata cukuplah, nak bising lagi?

Ntah. Aku tak paham.

Aku nak benda setel je sebelum aku berangkat pegi tu. Nak bertangguh2 rasanya macam tak manis plak. Minimum gred pun lantak la... Aku dah malas nak pikir ni ha... Makin serabut rasanya... Iskk...

No comments: