Thursday, May 17, 2012

Smoker Lagi

Haha... Ni entry pasal rokok lagi buat kali ke-3 sejak aku ade blog...

Entry first

Entry second

Best rupanya kumpul duit ikut harga rokok...Dan dekat setahun aku keje ni, memang cecah RM3k aku kumpul... Wahahaha... Kaya sebenarnya perokok ni...BTW, kali ni aku nak cerita yang sekarang ni aku takde hal nak bercampur dengan perokok... Kalo perokok nak jadik kawan2 aku pon takde hal... TAPIII...!!!

Kalo smoker nak jadik kawan2 aku, mestilah spesis yang isap rokok mahal je. Maksud aku, aku tak layan la spesis2 yang tumpang rokok membe, jenis beli rokok sekali sebatang je kat kedai... Tu pesen kedekut dan sengkek namanya... Macam ex aku dulu... Muahahaha... Clash pasal isap rokok murah... Busuk, selekeh, etc... Aku tengok pon pening... Tu pasal agaknye dulu aku tak suke nak kuar dating ngan dorang... Now I realize why...

Walaupon tarikh post ni 2010, tapi aku rasa harga rokok nampak macam ni je kat kedai runcit kat umah tu... [link]

Jenis2 beli rokok RM10 ke atas je layak jadik kawan2 aku... Kalo ko jenis isap rokok murahan... Lagi pantang aku kalo isap surya, terus aku tanak kawan... Kalo cuba2 nak ngorat pon aku tak layan... Muahahahaha... Kejam tak? Kejam tak? Nasib lahh... Sape suruh jadi perokok??

Tapi lantak laa... Buah hati aku sekarang adalah bukan perokok... Dia pon nyampah bau rokok busuk... Lagi2 rokok murah... Lagi laa busuk... Kat opis aku pon, aku blacklist dah orang2 yang jenis suka isap rokok, pastu suka duduk rapat2 nak tanya soklan... Huishhh... Keep your distant please...

Dari aku nak demand environment bebas rokok, confirm tak dapat punya... Last2 kena la adapt dengan environment yang ade perokok... Walaupon fatwa cakap rokok tu haram, tapi nampak la dorang ni macam, "Ada aku kesah?" Terpaksa laa adapt... Tapi nak adapt pon secara bersyarat... Takleh terima, pegi mampos...

Fair and square kan request aku? Hahahaaa...

No comments: