Tuesday, February 7, 2012

Minggu Yang Kalut

Selesai sudah minggu yang kalut dan penuh lakonan semata2...

Tak sangka Echorian semua pandai berlakon buat2 tekun bekerja walaupon sebenarnya sabtu haritu all day SYSTEM DOWN!!

Yang aku plak... Penat je pakai cecantik konon nak kena present. Tapi nan hado... Client nak tengok job yang cepat dan senang. Dah tu memang patut pon la sebab connection pon cam hampeh je.

Dah la cam hampeh... Sesape yang pakai YES dongle tu je leh access server tanpe putus2... termasuk la aku. Aku plak kene jadik ala2 SME haritu sebab SME sebenar kalut lak pi kursus kawen minggu tu. Adoiyaii... Pening gak aku nak handle sebab aku mana reti nak paksa2 orang ke hapa... Assign job pastu dengar rintihan team mates pandai la haku. Nak plak start esok aku dah join team lain...

Gambar bawah ni konon2 kenangan terakhir bersame team 7.1 (sekerat je yg follow ber-bowling) yang berjaya jadik pelakon terhebat mase lawatan client orang Aussie nun. Tapi ni gambar time bersuka-ria main bowling... konon release tension. Ahaha... Celah mana tension tah... tension takleh cuti ada laa...


Macam biasa, aku paling kecik dan terselit kat situ. Tudung hijau tuh. Wakakakaka...

Yeeeayy... Sok dah team lain. Tapi gaji tak naik2 jugak. Haish... Beban makin banyak.

P/S: oh ye, hepi besday atin... my lil sis! :D

No comments: