Thursday, August 25, 2011

Special Ability.


Wah kemain tajuk omputeh kan... Sebenarnye aku takde la mende special sangat cuma lebih pade cacat. Special tu nak menyedapkan hati je...

Aku jenis banyak cakap... Tapi bila nervous, pon maintain jugak banyak cakap tu... Cuma aku sama spesis ngan Cheryl Samad. Pesen cakap laju-laju. Lagi nervous lagi la laju aku cakap.

Masalahnye kalo aku cakap sebutir-sebutir slow-slow, aku sendiri yang terasa mengantuk bleh?

Lagi satu aku sangat la tak pandai ajar atau explain berikutan aku cakap lelaju tu. Makan 3-4 kali jugak la explain baru orang paham ape aku nak sampaikan... Sampai kadang-kadang orang boleh salah paham mende aku ajar... Huhu...

Tapi yang aku heran tu... Camne dulu aku bleh ala-ala debat argue dengan orang kalo tak puas hati pasal satu-satu benda ha? Ke sebenarnya selama ni aku argue dengan orang dalam bentuk penulisan? Huhu...

Ape pon kalo da tahap orang lain sampai da ke manager komplen aku cakap laju-laju ni... Kene la amek inisiatif untuk berubah sikit... Tapi kalo dah gelabah, camne nak kontrol eh? Ada tips tak? Rileks-rileks pon aku cakap lelaju gak masalahnye...

Posted via Blogaway & HTC Sense

2 comments:

Unknown said...

ko taip chating pun lelaju jugak...

aku rasa ko kena makan daging kure-kure la kot lina oi...

Aslina said...

aku tatau knape aku anti sangat tengok org taip slow2 depan mata aku... wahahahaha... contohnya abang aku. rasa nak ketuk2 je tangan dia sebab guna 2 jari je menaip. hahaha...

plus keyboard laptop sedap ditekan2... keyboard qwerty touch screen pon best gak tekan... kekekeke...