Sunday, July 24, 2011

Recharged.

Puas hati 2 hari Sabtu Ahad nih aku lepak kat umah je kejenye... Da lepak tu pe lagi? Tido je laa banyak dari berjaga. Nak OT Sabtu takleh sebab opis tengah renovate. Padahal keje tak siap-siap lagi. Memang ah Isnin nanti kelam-kabut la jadinye. Tapi keje aku tu takleh nak salahkan aku jugak sebabnye da last minute baru assign kat aku.

Kalo assign awal-awal kan bagus? Sebab dalam masa 1 hari aku bleh siapkan 2/3 dari keje tu. Berbanding orang yang mula-mula dorang assign tuh plak dalam masa 2 hari baru dapat cara camne nak buat. Tu lah tanak tanye ngan aku camne nak explore bende-bende gitu. Haaahaha... Kesian dia. Takpe laa...

Takde nak citer apape sangat... Sebab... Ntah... Boring pon ada nih... Pastu sakit pinggang lagi... Da asik salah tido, pastu dudukkk jeee... Pastu baring... Jalan-jalan ke jogging ke semua ke laut sejak-sejak keje nih. Adeihhh... Camne nak bagi ilang sakit pinggang ni ha? Dah puas aku suruh anak-anak buah aku pijak-pijak belakang. Skang macam dah tak berapa nak mujarab. Kang suh abang aku pijak kang arwah plak aku...

Theeennnn... Sebab banyak sangat masa lapang, selain tido, aku abeskan dengan menghadap fesbuk... Maka dikesempatan ini aku nak ucapkan tahniah buat satu-satunya kazen yang sebaya merangkap kembar tak berapa nak rasmi aku sebab dah pon bertunang. Miahahaha. Ni la hasil bila naik je news feed kat wall menunjukkan beliau telah menukar gambar profile pic kepada gambar beliau dan tunang. Well... Aku kan stalker berjaya. Keh3x.

Cuma malang sikit bagi aku sebab........

Yang masih single macam aku cuma tinggal berapa kerat je. Tu ponnnn semua lagi muda dari aku. Tu pooonnnn semua dah ade kapel... Kene cover steady ah raya ni bagi menepis soklan bukan-bukan yang datang dari segala pihak yang tak puas hati tengok aku single. Muehehehee...

Err... Ke patut je raya ni aku beli tiket siap-siap pegi negara lain je? Sambut raya kat sana sorang-sorang. Mana ada beza pon dengan sambut sorang-sorang kat sini lepas raya ke-2 ke-3 dan seterusnya.

Sebab tu aku sorang je tak apply cuti raya.

Ahhh... Cukup ah raya 3 hari jeee.... Bukan ada kampung aku nak balik ponnn... Kan? Kan? Kan?

P/s: Ni post ke-777. My lucky number. Muahahaha... :D

2 comments:

Teuvo Vehkalahti said...

Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland.

mykhalis said...

ha..kan dah dapat msg dari orang luar negara..leh melancong ke sana?hehe