Monday, May 16, 2011

Sebenarnye Takde Mende Nak Story

Hahahaa...

Macam best kan tajuk???

Yeahh... Lately ni hidup aku sangat la takde ape yang menarik untuk diceritakan kat sini. Memang bukak blog ni semata-mata untuk tengok reading list kat dashboard je. Nak bukak tengok camne rupe bentuk blog sendiri pun rase macam malasnye laaa...

Siap ada satu hari masa blogger.com takleh bukak tu, aku berjaya cipta rekod tido selama 17 jam. Haha. Punya la bosan sampai tatau nak buat apa. Bangun mamai-mamai, tampar-tampar pipi sikit, pastu solat. Pastu sambung tido balik. Makan ntah ke mana. Kemudian bila sepupu sms cakap dia free untuk pegi swimming pool atas umah dia, atau untuk pegi jogging, baru laa kuar umah beraktiviti sikit.

Tapi yang peliknye walaupun dok berkurung dalam umah sambil-sambil surf internet bukak fesbuk main CSI ngan Cityville, sambil-sambil antar-antar resume kat mana-mana company yang ada keje kosong hasil carian kat jobstreet, tapi kulit tak jugak putih gebu. HAHAHA.

Cuma skang ni aku lebih prefer berenang-renang kat swimming pool. Lepas tu baru discover diri sendiri boleh berenang. Itu pun kalo air lebih paras leher la. Kalo setakat paras pinggang, lebam jugak lutut asik terkena dasar je. Maklum laa... Aku ni spesis batu jugak... Cuma kalo air lebih dalam dari ketinggian aku ni, ada la jugak rasa nak terapung-apung tu.

Nanti nak ada umah sendiri yang ada swimming pool la. Best tu berenang-renang... Rileks je... Abes ilang semua tekanan :P

No comments: