Sunday, April 10, 2011

Time To Move On

Ada sapa-sapa tau kenapa laaa broadband sangat slow di pagi hari? Lebih-lebih lagi aku yang pakai jenis prepaid Celcom ni... Dulu kemain laa laju sampai tak terkejar...

Tapi bila lepas pukul 2-3 pagi ok plak broadband ni...

Sebab tak berapa nak ok dan kami dan kawan-kawan adalah stok kelawar maka tetiap malam mesti nak kaco each other dengan chatting kat fesbuk. Lepas tu mula la copy-paste ayat annoying banyak-banyak...

Aslinawati is offline. ----> korang bayangkan dekat 14 ratus kali dok ulang copy-paste bende yang sama...

Huarghhh... Mental aku. CityVille dah terbiar... CSI pun macam terbiar.

Oh haa... Aku suka men 2 game ni je kat fesbuk. Cepat la dapat keje... Cepat la dapat gaji bleh aku nak install streamyx dalam umah. Huhuhu... Slow-slow camni bleh membangkitkan aura kemarahan secara berleluasa. Haha.

Wey. Update. Update apa ha?

2 comments:

bb imah said...

aa..
agak mbt
dan kecewa di situ..
chop2 skrg ko ada kat mana ea?

Aslina said...

::matun::
aku larikan diri lalu ada di penang. hehe. nanti aku pegi kuala selangor balik. tapi skejap je...