Saturday, April 2, 2011

Geram. Grrr

Da malas nak komplen marah-marah kat orang. Banyak je mende menyakitkan hati terjadi haritu. Aku pun da tahap malas nak layan. Layan je hidup skang. Haaaaaraaaapp-harap sangat next week semuanya selesai. Tak sanggup jadi saiko sakit jiwa lagi dah.


Skang gambar kat atas tu kesayangan aku. Walaupun tak penah nampak, tapi semenjak-semenjak stress ni, tuan kucing di atas tu pun blur tatau nak pujuk aku yang entah apa jenis degil dan stress tak tentu pasal, maka dia MMS je gambar ni.

Walaupun dier takde la romantik macam orang lain, yang kalo pompuan ngamuk laju je comfort, pujuk ke hape ke even dalam phone sebab masing-masing jauh, tapi nampak gayenye dier tau camne buat aku cair.

Gila hebat dia suh kucing dia berlakon nak amik hati aku yang tengah tah apape celaru abes akibat jadi penunggu dengan keputusan lecturer-lecturer aku semenjak 2 minggu kebelakangan ni.

Grr... Geram dowh tengok bende berbulu comel tu. Secara tiba-tiba rasa yang 3 ekor kat umah ni da tak comel dah. Huhu.

No comments: