Sunday, January 23, 2011

Topap The Legend. Hua hua huaa...


Sekarang ni misteri kenapa kredit aku tak berkurang semenjak-dua-tiga menjak ni sudah terjawap... Tapi bila masa aku dapat free sms dengan free call ni?? Hotlink tak bagi apape notification punnnn... Gila tadi terkial-kial cari cara macam mana nak check. Skang ni da pandai. LOL. Apa la susah sangat nak tau ni?


Dah la tarikh luput dia tulis kemain la sepanjang hayat. Kao hado?

Maka, takkan ku berpaling lagi ke lain-lain provider. Buat brader haritu... Betul la aku topap tiap-tiap bulan cuma RM5 je. Tapi bulan ni aku belum topap lagi sebenarnya. Agaknya sampai hujung bulan ni kot maintain dengan baki yang ada ni.

Nak contact sape je pun ye dok?

4 comments:

Legasi Piston Pecah said...

sepanjang hayat?

Asfan Ash said...

eh? servis celah mane nih

p/s: tergezut aku ngan header ko. zzzzzzzzzzzzzzz

Aslina said...

::legasi piston pecah::
ha'ah style kan? sepanjang hayat?


::ARC™::
ini hotlink. hahahah... apsal ngan header aku?? kucing tu memang same besar ngan aku... hahaha

Anonymous said...

hmm.. same jek ngn digi..