Friday, November 26, 2010

Wujud Lagi Rupanya...

Aku ingatkan mende LoginFB dapat RM100 tu dah pupus dah sebab macam dah lama tak nampak orang main tagging-tagging kawan-kawan aku...

Sekali rupanya wujud lagi... Ish... Ish... Ish...

Ade ke yang tagging-tagging tu join? Aku pelik betul la. Sape la tuan punya idea buat semua ni? Heran siot. Setau aku fesbuk ni nak join free je. Takde kene bayar apape pun... Tau tak buat konsep macam tu seolah-olah macam nak ade sebijik akaun fesbuk ni macam kene bayar? Mark Zuckerberg tau ni mesti dia geram pasal dia tak penah charge pun orang pakai fesbuk. Mesti dia rasa rugi gila tak setup fesbuk ni berbayar.

Apa laa... Benda dah free sibuk-sibuk nak kenekan caj plak.

Ada la sekali aku follow page orang yang buat mende ni. Siap ada fanpage kauuu... Dia state situ tiap-tiap bulan kene bayar RM100.. Kire konon macam main kutu laa... Klako jeee... Dah la tak kenal entah sape-sape... Tibe-tibe ko kene bank-in RM100 tiap-tiap bulan pulak kat orang... Tak caye bleh check video youtube dorang ni ha... (Hoh... Aku malas nak letak embedded video sini sebab bazir ruang je)

Bawah ni aku letak printscreen bukti tiap-tiap bulan kene bayar buta-buta RM100 dekat dorang.


Aku tatau la orang yang join mende ni pikir apa... Tapi aku rasa macam... Ishhh... Bazir duit je bende dah terang-terang free... Tapi "bijak" sangat nak susah-susah pegi bayar... Terang-terang kene tipu pun lagi nak marahkan aku. Nak tegakkan benang yang basah la tu... Ish-ish-ish....

Korang takde rase camtu ke?

Tapiiii... Aku tak teragak-agak nak join KALAU...

Bayar RM100 tu aku bleh dapat 5 helai (hambik kau demand sampai 5...) tudung Syria ke... Tudung Hawa ke... Atau apape tudung yang mahal-mahal tu... Tak pun dapat sepasang-dua baju kurung atau jubah yang cantik-cantik. Amacam???

Setakat dapat e-book yang senang-senang bleh hack bodoh-bodoh je nak buat ape ye tak???

No comments: