Monday, November 1, 2010

Ehhh... Btol Ke Apa Nih?

Sume orang tau ngan suke pasal blog Hanis Zalikha kan? Tipuuu laaa tak kenal... Hehe... Aku salah sorang reader dier jugak. Kadang-kadang je over rajin nak tinggal komen.

Hahaha... Pastu mesti korang tau pasal video-video cute dari sorang mamat ni kepade Hanis Zalikha? Sweet kot. Heee... Mane punye ilham la dier dapat untuk wat video tu... =)

Aku ade la komen. Entah apape je kot aku komen. Maklum la tengah pitam-pitam ngadap thesis dengan final exam kan... Kene le release tension sikit. Layan jugak la video-video itu. Heh. Pegi la blog Hanis tu cari... Malas plak mau letak link kat sini. xP

Sekali ade plak pelawat guna nama dia. Tertanya-tanya aku mana link tu hala dan entah ye entah tidak mamat tu tinggal komen pasal aku komen blog Hanis.

Ni bukti ni... Ni!! Ni!!!



Hahaha... Bengong pegi letak besar-besar bukti. Link tu ke sini. Sila la like page dia. Haha.

Ok la. Takde idea sebenarnye.

Tengah hepi-hepi pasal kuar dengan ya sohabat lama yang balik bercuti tak berapa nak lama... Ye la, plannye aku blanja tengok wayang semua... Pasal dia pun gigih memberi kata-kata semangat time aku down sebab thesis yang menjeruk rasa membakar jiwa tu. Sekali semua fully sponsored plak. Tengs la bebanyak... Hehe. Sori takde gambar aku ngan dia. Sebab aku pun malas nak tangkap gambar. Seronok berjalan-jalan punye pasal. Padahal round dalam Midvalley je pun. T.T"

Skang kalo bleh elak-elak gambar secara berdua je dengan mane-mane lelaki. Kang tak pasal-pasal plak kene gossip free. Tambah plak dah habeh blaja ni. Mesti kena aim saja je lah... *Oppss...*

2 comments:

Fnd Rocka said...

Hanis zalikha?ah..lagi suka fatin liyana

Fnd Rocka said...

Hanis zalikha?ah..lagi suka fatin liyana