Monday, November 15, 2010

Antara Cinta & Nafsu

Cool ke macam tu?

Cinta ke macam ni?

Sorry, aku taknak letak video tu kat sini sebab cukup la ramai-ramai orang lain share-share dekat fesbuk, share dekat blog, kutuk sedap-sedap hati semua... Aku taknak letak kat sini sebab aku risau nanti makin menjadi-jadi marah aku kat dorang ni. Kalo nak tengok jugak pegi la link Oh! Media kat fesbuk ni.

Heran aku... Kenapa la pompuan tu murah sangat konon sayang tamau lepaskan laki tu, sengal pegi cium kat khalayak orang ramai. Pendek akal betul. Walaupun aku tak suke sangat nak judge orang berdasarkan rupe, tapi lelaki tu sendiri memang ada ciri-ciri yang takleh diharapkan ade pade seorang bakal pemimpin keluarga.

Orang macam tu nak jadikan pasangan hidup? Tolong lah.

Pompuan tu pun sama. Harap muka je cantik. Sanggup serah semua demi cinta? CINTA? Naaaaaahhh...

Tu nafsu semua. Cinta sejati takde la macam tu kan?

Macam quote di sini.

Ape la nak jadik dengan generasi muda sekarang?

3 comments:

Asfan Ash said...

1st, awek tu xcun langsung. percayalah.

2nd - laki tu muke+mulut longkang

3rd- sebab video2 camni makin banyak sekarang? Sebab ada orang rajin share

Legasi Piston Pecah said...

malu lah..kalau ye pon dah pilih cara hidup yang begitu..cuba lah jaga maruah diri sendiri..pikirlah maruah orang lain...buat malu betul kan.

Anonymous said...

mane tau derang tuh suami isteri ke.. korang nih tak baik dowh..
hahahaha!