Thursday, September 23, 2010

... Kamu Boleh Janji Tak Ni...??

Ayat paling killer aku dapat petang semalam.

Kitorang mintak extend project tesis kitorang. Masing-masing tengah sarat ngan macam-macam masalah... Ada PIC burner burn laa... Paling haru sekali dengan laptop-laptop pun jahanam. Tu dia dasat tak dasat penangan tesis... Yang aku ni pulak... Give-up tak memasal...

Kalo ikutkan jadual... Lagi 2 minggu je due date untuk present segala nih. Tapi masing-masing mintak extend sampai hujung bulan 10. Sampai lepas final.

Orang lain aku tatau la sembang dengan supervisor cemana... Tapi supervisor aku 50-50... Maklum la... Student yang dier supervise ni kata nak jumpe dier... Jauh sekali ahh... Hahaha... Masing-masing buat hal sendiri je...

So, sekarang ni dia nak kitorang janji. Boleh ke tidak siap 100% functional kalo dorang setuju extend masa. Harap-harap tu siap laa... Hardware aku pun macam... Hmmmmm...

Panjangkan hmmmmm aku tu... Adeihhh... Takpe. Report nanti boleh goreng pasal banyak benda aku kene hadap dalam nak siapkan projek ni...

Oh, tolong la doakan aku habis semester ni jugak. Tak larat dah nak masuk semester depan walaupun aku bukan dalam kategori extend. Tapi mana tahan woiii dari diploma, sambung degree... Pulak tu macam-macam hal bukan-bukan lagi yang datang sepanjang aku diploma ke degree...


Dengan semester ni exam sederet seminggu paper takde kesian-kesian... Harap-harap aku takde nak repeat ke apa...

18/10 - DCS.
19/10 - Paper repeat yang dirahsiakan.
20/10 - Fuzzy
21/10 - ++++ FREE [tarikh ni-2nd year arwah mama pegi] ++++
22/10 - DSP.

Yang aku tatau cuma SE je. Harap-harap tu hujung-hujung jugak la...

Nak keje lepas ni. InsyaAllah kalo takde apape halangan... Ada la kejutan yang menanti. Hehehe...

No comments: