Saturday, July 10, 2010

Sibuk Sangat Woooo...

Semenjak-dua menjak ni aku sangat sibuk. Kira bertuah la kalo aku bertegur sapa dengan orang-orang dekat YM dengan fesbuk.

Bukan sibuk apa... Sibuk layan laptop. Nak mekap-mekap laptop lagi semua. Haih, bukan senang. Al-maklum la serba baru... Layankan background desktop aku ni.


Wah, wahhh... Aku pakai MacBook ke sekarang?

Feeling-feeling tu dah ada. Rezeki je takde. Oleh itu pengguna MacBook tegar mesti dapat kesan beberapa benda tak wajar dekat desktop aku tu. Heh. Pandai-pandai la korang list down dalam komen. Itu pun kalo ada rasa nak komen la kan...

Sebenarnya aku masih setia dengan Dell ni hah. Cuma tukar operating system je. Guna Ubuntu 10.04 dah skang. Lepas ni dah takkan gune Windows dah. Sebab dah sukaaaa sangat guna Ubuntu ni. Dah la free. Lepas tu buat laptop aku jadi macam best pulak. Skang ni startup laju, takde blink-blink yang menyakitkan hati, dan takde blue screen. Kalo freeze tu biasa la. Tapi skejap je.

Ni bukti aku masih setia dengan Dell tu.


Tadaaa~~!!! Haih... Abesla pasni tesis aku pun mengalami rombakan secara besar-besaran sebab kena cari software yang betul-betul compatible dengan Linux ni. Huhu. Takpe. Cabaran. Heh. Yang pastinye ada jugak la budak kelas aku yang admire dengan interface baru ni. Hahahahhh...

Pengguna Ubuntu lain, kalo ada terbaca entry ni, bleh la sharing-sharing ape pengalaman korang gune operating system ni, dan sila tunjuk ajar. =)

No comments: