Sunday, July 4, 2010

Ni Je Aku Nak Cakap.



Picture credit to Sokernet

Memang aku minat cam gila dekat Klose tu. Tapi aku pun confuse sebenarnya apa yang aku minat. Mungkin hidung dia yang mancung. Heh. Tapi orang tak consider pun dia soccer star. Lantak la. Tapi aku sokong German dalam mana-mana match bola baek Euro atau World Cup. Sebab dorang jenis main bola dalam satu pasukan. Betul-betul macam apa yang game bola sepak suppose-to-be. Bukan macam setengah team tu... Mentang-mentang ada "star" kat dalam team tu... Star tu pun tunjuk skill hebat-hebat dia sampai ke laut peginya skill. Sampai orang kenal team tu pasal dia star kat dalam, dia main sorang-sorang. Sumpah macam kera sumbang.

Apape pun, jangan memain dengan German punye team, ok? Dorang tu macam killer machine. Hahah... Komen lebih-lebih pun tak guna... Baik korang pegi Sokernet tu, baca entry tu termasuk komen-komen skali... Germany players ada banyak pakej best-best. Paling best skali team spirit kuat ahh... Setakat lawan dengan team yang tumpu dekat dorang punya star player je lebih tu.... Ibarat macam makan kacang Ngan Yin sambil pejam mata je laa... Kene gulai la bagai... Heh.

Lastly, sorry untuk classmates yang sibuk-sibuk antar mesej dekat fesbuk chat/YM/enset dan langsung aku tak layan sebab seronok gila layan game Germany dengan Argentina semalam. Lepas abes World Cup ni mungkin hidup aku akan kembali seperti sedia kala.

Woi...Woi.... Woiii... Ingat la ni final semester woiii... Banyak memain plak....

Sesungguhnye tahun ni adalah sangat mencabar bagi aku... Mana dengan movie best-best nya... Mana dengan world cup lagi... Final semester lagi... Tesis lagi... Hah... Banyak kot mende... Tapi sekarang siap rileks gila taip blog ni hah.

Tempting betul... Study pun susah gila nak concentrate...

Haih...

Lagha... Lagha...

Apepun, untuk semi-final nanti... Aku harap gila German bleh ke final. Kalo kalah pun, takde la kalah teruk-teruk sangat kot. Lagipun time match dorang tu... Adalah hari-agak-bertuah untuk aku. Heh. Takde boifreng nak tolong wish besday atau kasik adiah besday macam arwah ayah selalu buat tu pun takpe... Kalo German bleh ke final pun dah cukup buat aku rasa tu adalah adiah besday yang best gila dan boleh pegi kelas dengan senang hati tanpa emo-emo walaupun aku rasa ramai tu dok tengah plan nak pekena aku kaw-kaw pada tarikh tu...

Siap tukar jadual kelas kot. Mula-mula aku ingat hari Rabu tu aku free da lepak-lepak kat umah tanpa gangguan sapa-sapa... Maklum laa... Cik Osmet pun ada hal haritu... Tapi dorang ni macam dengki jeee. Sebab tu jugak aku remove info berkaitan tarikh tu dari fesbuk. Yaaa... Stalker aku adalah ramai... Huhuhuhhhh....

3 comments:

epalejau said...

Baiklah..:) biar aku ucap hepy bfday in advance..buleh?:) walaupun diorang pekena kita kaw-kaw time bfday kita, tapi tu yg buat kita rasa atleast kita kena sayang kott...kan?:)

meor-name-depan-ku said...

sieg heil!!!!

Heil de spiell!!!!

tengok lu punye header gua teringat zaman-zaman tadika.

Anonymous said...

Deutscher Fußball-Bund

franz beckenbauer..

karl heinz ruminegge..

schumacher..

lothar mathaus..

juergen klinsman..

michael ballack..

miroslav klose..


NOT FORGETTING::

scorpions,tokio hotel


AND ALSO:

bmw, mercedes, audi, vw

:)

ALWAYS.GERMAN.COM