Wednesday, July 7, 2010

Lalala~~

Tahniah kepada diri sendiri sebab berjaya menyambut besdey yang ke-18 untuk kali ke-7. Eh, dah lama rupanya aku hidup di muka bumi ni kan... Alhamdulillah masih boleh bernafas dengan baik dan masih lagi waras sampai ke hari ni.

Keh keh keh.

Terima kasih kepada semua yang concern dengan menconteng wall dekat fesbuk beserta segala macam jenis ucapan. Termasuk jugak yang hantar SMS segala sejak masuk tengah malam tadi.

Skang aku tengah tilik-tilik nombor sapa aku nak tembak untuk call ajak bergayut sebab aku dapat free calls sepanjang hari ni. Tengs la Maxis. Macam tau-tau je aku single dan takde sape nak contact, time tu la dia nak bagi free calls. Siot betul.

Tapi tu tak cukup hebat.

Hadiah besdey paling hebat yang aku terima adalah...

Aku berjaya letak jawatan. Heh. Surat aku nak letak jawatan tu diterima tanpe banyak soal. Membe aku yang setiausaha tu nak letak jawatan, takleh plak. Kesian gila. Timbalan ni letak jawatan memang relevan. Tu baru best. Takde aku nak ngadu-ngadu aku tak suka nak attend meeting lagi dah kat sini.

Oh, ye. Mesti ada yang perasan aku disable birthday notification kat fesbuk pagi-pagi tadi. Ini disebabkan oleh, aku tak sanggup nak hadap apape juga kemungkinan yang berlaku sepanjang sesi kelas. Kalo budak-budak ni tau la. Tapi tadi pun aku nyaris kene campak ke tengah hujan. Eleh, hujan je pun, apa la sangat kalo nak banding pengalaman aku sambut besdey kat Atma dulu. Siap kene baling dalam tong sampah besar. Siot je kan?

Anyway... Semoga apa yang aku plan tahun ni, tahun depan, tahun depan-depan, semua jadi kenyataan.

Ada sapa-sapa nak bagi adiah? Boleh PM aku. Haha.

1 comment:

epalejau said...

hehe! da tua da ko kan setahun. ;)
kira apa-apa pun, sampai bila-bila pun ko tetap tua dari aku kan?:)
walaupun ko kecik dari aku..kekekek..


nyway,hepy bfday sayang.
semoga yang baik-baik saja berlaku dalam kehidupan..


pssst, nak doakan ni lagi. semoga cepat kawen. ;)