Tuesday, June 8, 2010

Tak Leh Tido T_T

Aku rasa aku dah sama spesis dengan kelawar dah skang. Tido tak kira masa. Tapi semenjak-dua menjak ni aku takut nak tido malam-malam. Balik-balik nightmare. Balik-balik nightmare. Kalo nightmare mengarut-ngarut macam mimpi kene kejar hantu tu takpe la jugak. Kurang-kurang kalo mimpi lari-lari masa tido, bangun esok berpeluh-peluh, letih kot boleh la turun berat sekilo-dua. Tak payah nak susah-susah plan jogging yang selalunya ke laut je pegi plan tu.

Ini nightmare stok-stok kejadian lepas-lepas dalam hidup aku yang susah-payah aku nak buang jejauh. Lebih 4 tahun aku cuba nak lupakan. Tapi tak boleh-boleh. Asal terjaga mesti pedih je mata sebab menangis dalam mimpi. Kat luar aku memang tough. Degil. Nakal. Tapi bila datang hal macam ni. Takleh nak lawan.

Betapa aku mengharapkan wujudnya orang yang betul-betul boleh terima aku, masa silam aku tu, aku yang akan datang, dan jugak betul-betul boleh faham apa yang pernah aku lalui sebelum ni sekarang. Tak boleh la nak share semua dalam blog. Gila apa. Simpan sikit untuk masa depan. Oh, aku susah nak percaya orang. Simpan untuk diri sendiri je lah. Tapi bila tertekan, aku kena cerita kat orang.

Aku harap nanti ada la orang yang aku boleh percaya untuk aku kongsi segalanya. Mungkin.

Sambung main Supercow. Heh.

2 comments:

Diarihatiku1976 said...

kadang-kadang kita kena luahkan kerana apa yg terbuku dihati membuat luka yg amat pedih...

epalejau said...

yang, i knew it..samada ko percaya, atau time tu ko tertekan, tapi i knew it..tapi berat mata memandang, berat lagi bahu memikul..


panjang lagi hidup ke dpan as. aku cuma harap ko jadi macam apa yang ko jadi sebelum ni. kuat!