Monday, June 7, 2010

Tag Dan Award Dari Kak Ell =)

Kak Ell adalah sorang blogger yang senang dapat award dan suka bagi award dekat orang lain. Heh. Selalu award dia mesti ada sekali dengan tag. Tapi takpe laa... Aku pun dengan rela hati amik award ni dan jawap tag.

Ekceli ada 2 award kat entry dia yang ini. Tapi sebab mengada-ngada, aku amik 1 je. Heh. Memang dasar mengada-ngada kan... Ok, here goes the award and tag.


  1. Suka melukis tak?
    Dulu sangat suka melukis~~ Selalu wakil sekolah dalam pertandingan melukis. Heh.
    .
  2. Bosan-bosan suka buat apa?
    Bosan-bosan... Tido laa ape lagiii... Heh.
    .
  3. Kenapa siput babi berjalan lambat? Haha :DD
    Siput babi berjalan lambat sebab dia tak pasang turbo kat badan. Heh.
    .
  4. Cute tak orang yang bagi award ni?
    Akak Ell yang kasik award ni memang cute. :p
    .
  5. Orang-orang yang saya nak tag adalahhh..........
    Siapa yang terbaca post ni, kena amik. Kalo tak, tamau kawan!! Heh.

P/S : Macam menarik je nak tayang award-award dekat side bar semua. Tapi aku dilanda kemalasan untuk buat macam yang baru aku tengok dekat blog Pereka Cerita yang ni. Nanti la aku rajin, aku tukar segala-gala dalam blog ni. Heh.

No comments: