Friday, June 25, 2010

Ehem... Ehem... Etensyennn!!!


Ini Jonny. Dalam versi blink-blink. Paling star dalam blog ni. Ini gambar agak lama. Masa tu parut dia semua aku cover dengan blink-blink ini. Saja je ni. Short update. Petang nanti (skang pun da masuk ari Jumaat, kan?) aku dengan Jonny akan redah Ipoh. Maybe stay sana sampai pagi Ahad, lepas tu baru balik ke Kuala Selangor untuk teruskan misi berani-mati sampai hujung tahun. 

Sapa-sapa warga Ipoh Mali yang teringin nak berkenalan dengan Jonny atau bergambar dengan beliau, sila la buat appointment awal-awal dengan tuan Jonny ni.

Machaaa~~!!! Esok-lusa kita dating, jommm~!!! Lu blanja gua ahhh...

Juga dalam perancangan nak jumpe tuan Joni spesis yang ini. Insya-Allah kalo takde apape hal.



P/S: Huda, aku rompak header ko. Kire lebih-kurang halal la eh? Heh.


1 comment:

Huda Luna said...

hahaa aku dh agak!
=P

meh laaa
nnt ape2 msg tau