Tuesday, February 23, 2010

Maggi Saya Sudah Kembang

Lately aku blur dengan statement kat atas. Ramai sangat pakai. Padahal bukan masak megi pun. Sampai seseorang yang serius pun boleh pakai statement kat atas tu, walaupun dia takleh cakap bahasa melayu sangat. Heran betul aku.

Sekarang update slow sikit sebab "haiwan peliharaan" aku sakit tenat. Boleh imagine tak sepanjang 9-10 bulan lepas tukar motherboard baru rupanya dia takde fan? Ajaib tak ajaib la sebab pernah sekali aku biar dia on selama 3 hari direct sebab buat diafragmentation hard disk tanpa menggunakan external fan... External fan aku pun dah jahanam skang. Kena cari solder nak betulkan balik.

Horror bila ingat.

Adeh.

Walaupun banyak komen suh tukar je "haiwan peliharaan" aku tu, tapi sayang ouh. Banyak berjasa kat aku. Dan Aiman. Kalo ada laptop baru tu, aku tatau la bleh tahan lasak ke tidak dengan perangai pelik2 si Aiman. Siap ada sekali dia pegi berdiri atas laptop aku, konon2 tengah timbang berat badan. Adoiyai... Belum lagi cerita dia pegi tekan macam2 dekat laptop aku tu.

3 comments:

LuVidA^^ said...

megi sy suda kembang = alex raja lawak.

heeee

Aslina said...

:: LuVidA^^::
lost contact dengan astro... huhuhh...

Legasi Piston Pecah said...

bagus alasan alex tuh..nak kasi ending cakap je,maggi saya sudah kembang...