Friday, February 12, 2010

Fhewwwhhh~~

Ngahahaha~~~!!!

Best gilakkk dah abeh present proposal pre-thesis. Aku rasa bukan present sangat pun. Lecturer masa tu sibuk bersembang pasal budak2 yang buat tesis pasal Cansat. Haha. En. Faisal sorang je kot yang tengok slide aku present. Tapi dia tak komen apape. Lepak je.

Siap berzaman jugak aku kat dalam tu tunggu lecturer bagi green light suh aku present. Tatau kenapa setiap kali giliran aku present, tak kisah la ape pun, mesti lecturer macam sibuk2 buat benda lain la... Borak2 kat telepon laa... Macam malang gila la. Tu pasal antara aku dengan kawan2 aku... Aku cuma nervous bila present individual project masa amik subjek Research & Development dulu. Sebab Prof. Khafilah adalah seorang yang takkan buat benda lain bila sapa2 pun present kat depan. Atas stage lagi kau. Ha...

Tengah2 present pun aku bleh stop sebab aku rasa macam tak best pulak aku tengah cakap... Orang lain pun nak cakap2... Terganggu skejap. Tapi lecturer suh sambung je. Lepas aku present tu banyak jugak persoalan dorang. Tapi slambe je aku jawap. Haha. Entah apape kot siap related dengan pengalaman aku praktikal haritu. Wakaka...

Dan skang dorang tak percaya betul ke aku nak buat mende tu. Betul ke aku nak buat full automated drill tu. Ingat aku memain ke? Huh. Degil jugak aku nih. Tatau ikut perangai sape degil2 ni. Yang penting ape aku nak... Mesti dapat tak kira apa pun terjadi. Dorang nampak tak caye. Mungkin sebab aku jenis rileks2 kot. Tapi ape aku aim, mesti aku buat. Result belakang kira. Janji aku dah buat betul2.

I'll never stop maa~~



P/S: Dulu aku ade crush dengan Chris walaupun rambut dia masa tu macam mop lantai. xP

Malam ni aku balek Penang... Yeayyy~~!!!

1 comment:

Mahirararara said...

hahah :D
cun saje present