Saturday, January 23, 2010

Lawak Pagi2


Baru dekat2 9.30 pagi... Kira pagi la kan? Aku terjumpe la video yang kawan2 aku letak kat fesbuk... Siap dengan ucapan "khas buat anda yg stress bekerja kat mesia tuh.........hope it'll bring back those sweet memories.....once upon a time :D" Aku pun teruja la nak tengok sebab aku pun agak stress (konon2 la kan) dengan pre-tesis... Ye la nak cari bebahan kan...

Yang tu takde translation, tapi dah gile2 dah aku gelak tahap lembu2 [baca: kaw2] Pastu aku mintak aa yang translate punya. Supaya lagi sakan aku bergelak. Membe aku si Mak Yong Mirin ni pong bagi la link ini. Credit to Leokid la atas usaha beliau translate dekat Youtube sana.

Sumpah aku tak expect exam kat Russia macam ni... Kalo Melesia buat macam ni, sah2 ramai menggelupur nak jawap depan lecturer. Nak plak kat UNiSEL tu... Depan Prof Syed... Maka, beramai2 la repeat Signal & System tu tak lepas2...


Sikit pembetulan: Yang tahun 1940 tu adalah 1904...Menurut komen dalam youtube tu aaa...

Kredit jugak kepade Amir Kamardin a.k.a Mak Yong Mirin Hah! Ko pong aku letak mencapub kat sini. =)

Selamat bergelak-ketawa di pagi hari.

Korang MESTI tengok sampai habis sebab yang ending video ni memang tak boleh blahhh~~~!!!

No comments: