Saturday, January 9, 2010

Isu Harga Yuran Naik Jadi RM307.50 Sebab Takde Short Semester.

Nak maki pun takde selera.

Pertama sekali, terima kasih kepada Incik Apa ke nama anda sebab telah bagi saya fail subjek Fizik kegemaran saya ketika di ATMA dulu.

Saya juga berterima kasih kepada mereka yang terlibat dalam memberi sokongan moral ketika saya dalam skuadron bravo dulu. Kechek Bravo dah tinggal legend. =)

Pengalaman itu menyebabkan saya tercampak ke tempat saya belajar sekarang. Kerana suatu ketika UiTM tidak mahu menerima saya sebab takde MyKad. Saya hanya mempunyai BatC10 iaitu kad pengenalan tentera sementara tunggu untuk dapat MyKad.

Banyak benda saya belajar di sini.

Antaranya saya lebih ligat berfikir pasal politik. Saya juga lebih pandai emo dan marah2 orang sekarang. Sesuatu yang saya sangat tak pandai masa zaman2 saya skolah dulu. Selain itu saya lebih berwaspada dengan penggunaan duit serta menjadi sangat mata duitan.

Last sekali, terima kasih kepada mereka yang terlibat dalam memotivasikan diri saya untuk menjadi seorang yang lebih berhaluan kiri dan berfikiran seperti penjenayah dalam pelbagai aspek.

Saya tengah emo.

1 comment:

Diarihatiku1976 said...

wahhh.. bagusnya... tapi betul ler... kejayaan tidak datang bergolek tanpa usaha kan.. chaiiiyokk..