Friday, December 4, 2009

Biggest Loser Asia

Haa... Korang ade tengok tak Biggest Loser Asia lately? Baru je diz week kot start. Aku plak tatau pun bilanya masa start program ni... Tadi je baru tengok. Officially kuar tetiap Selasa jam 9.00 mlm kat Hallmark Channel. Tapi sebab aku malas nak lepak tengok tv malam2. Layan je la ulangan tadi.

Kalini feeling2 ala2 Asia plak la tengok program ni. Dari dulu lagi suka tengok. Entah kenapa. Selalu kalo tengok, sekali dengan aku2 pun berpeluh2 macam lepas lari 5km sekali ngan dorang. Padahal tengok je tak buat ape pun. Siyes berpeluh2 aku tengok dorang tu gigih wat work-out.

Masa audition rancangan ni dulu aku ade la sembang2 ngan Kak Syima konon2 nak join la. Tau Kak Syima jawap pe?

"Setakat besar As ni pegi... Langsung orang tak pandang. Lain la besar kawan As yang haritu (baca: bitch tak reti bayar duit pinjam) datang. Eh, dia takde hati nak join ke?"

Entah. Aku tak amik port langsung pasal minah berlagak pengkid tu sejak dier buat onar tak bayar duit aku dan lari camtu je. Eh, larat ke beliau lari? Ekceli minah tu dulu pun pernah jugak akak dier offer aku dengan ex-housemates satu umah RM 5000 kalo berjaya suh dier turunkan berat. Masalahnye minah ni entah apape. Takde kesungguhan. Melepas jugak la RM 5000 tu.

By the way, program camni aku sokong la sebab yang tahap2 maximum overweight yang join dan dorang nak kurus sebab kesihatan. Eh, dalam banyak2 list sponsor... Takde plak aku nampak Dr. Rozmey Jus mate 5 atau Herba Life sponsor mereka. Hehehh... Takpa... Malam kang aku citer plak pasal 2 brand tu dan kaitan dengan aku =)

P/S: Dari dulu punye Biggest Loser... Walaupun aku nampak seperti menyokong pasukan2 selain warne biru, tapi hakikatnye aku suke tengok rancangan tu sebab instructor blue team kinda cute =) Termasuk yang skang ni... I likeeeee~~~~!!!

No comments: