Monday, October 19, 2009

If they made a movie about Aslinawati Abdul Majid, what would it be called?

Rezza punye jawapan : ORPHAN


Gigih dier YM aku haritu semata2 nak citer dier missed soklan ni kat Social Interview kat fesbuk sana tu. Siap citer dengan panjang lebar lagi sinopsis citer tu kat aku bagai nak rak. Pasal orang tua yang menyamar jadik anak yatim la, pi buat pasai kat kuarge angkat dia la...

Last2 dier bleh plak citer dier imagine aku jadik watak utama citer ni.

Versi Malaysia.

Aku pun gigih la google apekah yang menyebabkan dier link-kan aku dengan watak utama citer ni.

Inilah hasilnye.

Lebih kurang tak?

2 comments:

profwacko said...

ngam2.... tak kurang, tak lebih. mmg patut ko berlakon versi malaysia nyer. Kalau ade laa org nak buat filem tu versi malaysia nyer, baik ko gi screen test, mana tau dpt. wahahaa...

as, aku gurau jek ye... jgn marah baa

Aslina said...

::rezan::
wohooo...ko pun sokong ye...takleh blah...