Wednesday, October 14, 2009

Bagi Dirimu

Tertidur aku menanti panggilanmu...
Biarpun ringkas namun bererti bagiku...
Tak tertahan rinduku padamu...
Hanya kusendiri yang tahu...

Mungkin bergembira dengan teman2mu...
Tinggallah aku menunggu panggilanmu...
Kau berubah tidak seperti dulu...
Hatiku gundah tidak menentu...

Chorus:
Bagi dirimu...
Ku hanya rakanmu...
Bagi diriku...
Kau lebih dari itu...

Hanya Tuhan saja...
Yang tahu perasaanku...
Hidup ku tak menentu...

Menunggu aku panggilan darimu...
Rasanya ingin ku cari dirimu...
Agar terlepas perasaan gundahku...
Yang sedang bersarang di dalam hatiku...

Perasaan pun...
Tidak menentu...
Ingin ku terus bersama dirimu...
Agar kesakitan yang kau alami...
Dapat ku bawa hilang dari dunia ini...

Repeat Chorus

Menunggu aku, panggilan dari dirimu...
Rasanya inginku...
Cari dirimu~~~

Repeat Chorus 2x


Huhu...Lagu ni aku terjumpe dalam folder lagu2 aku. Puas cuba ingat2 sape yang pass lagu ni kat aku. Tapi fail. Dan bukan mana2 artis yang nyanyi lagi nih. Stok2 underground punye lagu. Sape tau detail pasal lagu ni leh aa share2 dengan aku. Nak lagu ni boley YM dengan aku later2. Aku send. Best lagu ni.

3 comments:

epalejau said...

nak lagu tu as..
tenet aku lembab.
takleh bukak ym..
huhu..

anta kat emel aku buleh tak?
:)
epal.ejou@gmail.com
tanks..

Aslina said...

::hadra::
nanti aku send ye sayang...
sebab aku format laptop lagi untuk kali ke-5 dalam tempoh seminggu...

semua gara2 sikap hilang sabar...

Anonymous said...

salam... saya nak tanya lagu ni kumpulan pa yang nyanyi yek?? leh share lagu nie?? TQ.. eyina85@yahoo.com