Tuesday, August 11, 2009

Rasa Macam Nak Pukul Orang. Sape Nak Kene Pukul, Sila Angkat Keyboard.

Walaupun aku tak lagi mengusung Bam2 ke tempat keje... Tapi Bam2 tetap berada disisi dan sentiasa on sebab dier sangat hebat dalam bab membunyikan alarm untuk aku bangun tido pagi2 pada jam 6.28 pagi. Kenapa 6.28? Suke aku la nak set pukul brape pun.

Tapi sejak 2 hari lepas, aku terpisah ngan Bam2. Sepupu aku pinjam. Aku ingat dier nak pulangkan sebelum aku balik keje semalam. Sekali sampai sekarang ni tak pulang2. Sekarang ade dengan makcik aku. Watdehel? Dah 2 hari aku tak bersama ngan Bam2. Rase macam nak mengamuk tak tentu pasal je sebab bende penting dalam hidup takde dengan aku.

Harini aku bad mood lepas balik keje sebab takde sape datang antar Bam2 balik. Tak pasal2 abang aku pun ala2 kene marah ngan aku sebab mintak tolong amik Aiman kat umah pengasuh, tapi bagi salam 3 kali, bunyikan doorbell banyak2 kali pun haram takde sape bukak pintu.

Siyes aku tengah bad mood dan rasa nak pukul orang.

3 comments:

epalejau said...

ko takde rasa nak pukul aku kan?
ngehehehe..
kool..
kalo ko g je sndiri mintak balek bleh tak?

Aslina said...

::hadra::
hahaha...tapi enset aku tu dah jalan merata2 dah...skang tatau ngan sapa, jadi camne mau mintak...

Anonymous said...

BAM2? haha. cumil yer! eh2 camner eh ko buat popular post tu ajar sikit aku!
aku budk baru! so.. nak kasi cun sikit profile!! k hit back ok!!