Sunday, July 26, 2009

Korang Kenal Ke Aslina?

Tatau knape, ade la hari tu... Gile sikit nak buat kuiz pasal diri senirik kat Fesbuk. Mendenye lama dah. Ingatkan dah expired atau dah kene removed. Tapi elok je ade lagi. Ramai jugak la try buat kuiz tu. Tapi takde sorang pun dapat 100% betul. Mwahaha!!

Paling tinggi pun Kak Syima jek. Itu pun pasal dier osmet aku. Sikit sebanyak mesti kenal lebih pasal aku, kan? Oleh itu sape2 berhajat nak cube jugak kuiz nih dan terus dapat 100% untuk first trial tanpe menipu nak tanye2 aku ke, memang hebat la. Aku respek gile laa!! Sape nak cuba? Leh pegi link bawah. Tapi pastikan korang ader akaun kat Fesbuk tu.

>>TEKAN SINI<<

Cume aku musyikil sikit la dengan soklan last tu. Leh kata yang tak kenal aku sangat pun, mesti majoriti boleh predict ape jawapan soklan last tu. Ape aku ader ciri2 untuk jawapan berkenaan ke? Aku rasa aku baik je... Dan comel lagi innocent. Hahaha...

No comments: