Tuesday, April 14, 2009

Tag, Tag dan Tag...


Hoho...Jumie kasik tag...Laju je suh aku buat.
Aku pun dengan sepantas kura2 kopipes soklan2 tag tu.

Rasa macam malas nak buat.
2 saat pastu aku rasa rajin plak.

Baik aku jawap kan saja, kan?

Ni hah tag dier.

8 Random Facts / Habits


THE RULES:

1. Each blogger must post these rules first.
2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don't forget to leave them a comment telling them they've tagged, and to read ur blog.


Hape lagi? Meh tengok ape fakta merapunye pasal aku nih...


1. Early Sleeper
    Aku dulu zaman skolah rendah sampai form 3 aku pandai la tido awal. Biasa kul 10.30 malam aku dah berlingkar kat katil. Kat MRSM up sikit kul 12.00 tengah malam baru tido...Roommate aku suka study bukak lampu seterang2 alam. Camno den nak tido ha...Tapi since masuk ATMA dulu...Malam ke siang ke ape ke same je bagi aku...Maklum la zaman junior2...Melantung sikit senior panggil kasik hell sikit2. Bukan reti nak dismiss awal2...Selagi belum 4 pagi, takde makne de...Skang kat sini...Busy sangat ngan keje macam2...Kadang2 ada la jugak rekod aku tak tido sampai 2 malam. Macam kelawar sudah...



2. Blog Hopper
    Ini kegemaran aku. Pegi menjengah blog2 orang. Tapi ikut mood gak. Kadang2 aku suka tinggalkan jejak. Kadang2 aku jadik silent reader jek.Alaa...Sape2 ader pasang widget my bloglog tu confirm ah nampak muke aku kat situ...Huhu...



3. Make up thingy
    Aku dengan mekap memang tak ngam.Seumur hidup aku yang dah dekat 24 tahun hidup kat muka bumi ni aku cuma kenal lipbalm je. Mekap2 ni pun cuma 3x je seumo idup...Itu pun orang yang mekapkan aku.First masa aku darjah 3...Sebab kene buat persembahan. Menyanyi lagu pasal dera2 tu. Apa tah tajuk dia...Pastu masa dinner fakulti...Last masa kenduri kawen buddy aku bulan Oktober tahun lepas. Akan datang kali keempat mungkin time aku grad nanti kot. Dan kali kelima mungkin time aku kawen nanti. Kalo aku kawen la.



4. Most of my friends not in the same age with me.
    Kawan2 aku MAJORITInya suma bawah umo aku. Err...Paling ramai kawan2 aku semua bawah umo 14 tahun. Sebab apa, jangan tanya aku. Aku pun tatau. Selambe je aku boleh ngam ngan dorang. Aku pun confuse sampai skang.



5. I love doing nothing!
    Uihhh...Sooooooooookaaa...Bila takde apape nak buat. Suke gile. Tapi bila tak buat apape, mengantuk. Bila mengantuk, kena la tido. Kalo tak ngantuk dan takleh tido, aku akan mengelamun sambil fikir masa depan [konon2] sampai la aku tertido.



6. Traveling
    Suka jugak. Tapi lebih suka kalo sorang2. Bawak ramai2 rimas. Paling ramai boleh ikut aku adalah 3 orang. Sape nak ikut aku traveling, kene la ikut segala kerenah aku. Kalo korang buat hal senirik, pandai2 la survive. Sebab confirm aku tinggal korang. Huhu...



7. Cooking
    Aku agak berbakat dalam memasak sebenarnye. Hehehe...Sebab berdasarkan pengalaman aku keje kat kedai2 makan [dah 3 kedai makan ye aku berkhidmat] Time2 aku ganti tukang masak, masak untuk customer, so far takde plak komplen pasal sakit perut atau food poisoning. Tapi aku tak brape ingat sangat la resipi. Asal nak masak mesti kene refer mana2 dulu. Huhu...Tapi kalo ikut tekak aku...Suka hati la masuk ape pun...Janji best. Oh ye, walaupun men hentam2 je masak kadang2, tapi Fauzi cakap aku terer masak. Wakaka...Abeh la dier kene jampi ngan aku...Kak Syima pun sama...Wahaha!!!


8. Annoying
    Camno ni? Cepat terasa sakit hati atau buat orang sakit hati? Aku rasa aku lebey suke nak annoy orang. Satu kepuasan bile tengok orang cam sakit hati ngan aku. Tambah2 plak kalo aku tak brape berkenan dengan orang tu. Atau aku saja2 nak test sedalam mana tahap kesabaran seseorang. Macam ex-osmet aku. Kayu. Tak caya tanya Kak Syima. Tapi aku memang suka nak test orang la. Nasib la ye sape yang kena tu.



Aku nak tag sape ha?

Zowie dengan Hadra jek...Hehehe...

3 comments:

Anonymous said...

jgn buat annoying ko tu ngn aku eyh..
huhuhu..

mekaseh tag. aku rajin sok aku buat yerr..-) skrg mo tdo luk..

Aslina said...

::hadra::
takkkk...tapi mungkin bila aku bosan...mungkin terbuat jugak secara tak sengaja kot...hehe...

Anonymous said...

Hello
http://www.smeesh.com/ - reductil online
Meridia should not be taken with other medications such as ergolines, selegiline, and triptans as it may cause severe adverse effects.
[url=http://www.smeesh.com/]reductil online[/url]
Meridia should not be taken with other medications such as ergolines, selegiline, and triptans as it may cause severe adverse effects.
buy meridia
Several serious but rare adverse effects include paresthesia, sudden mental or mood changes and cardiac arrhythmia.