Sunday, April 19, 2009

Sukenye Sayeeee!!!

Hah!! Ape yang aku suka?

Mesti la suke...Satu dah lepas...Tinggal lagi lima...

Ape bende tu? Alaa...Dah tentu la paper exam aku...Hehe...Kak Syima mesti mental kalo bace nih...Sebabnye...Paper dier start Jumaat nanti [eh, yeke?] Time dier tengah terumbang-ambing dengan first paper...Aku time tu dah lepas tiga paper...Lagi la aku suke!!! Wahaha!!! Tak sabar2 nak balik kampung jumpe sama ini budak. Rindu oww...Korang ape tau?
Dia memang suka tengok komik conan...Masalahnye dier belum pandai bace lagi tapi selalu rebut komik tu dari aku. Sungguh dengki ok? Skang dia dah pandai main bola abang aku citer. Dan juga disebabkan rupa yang agak boleh tahan hensemnye dier nih, hari2 abang aku cakap ramai awek2 bawah umur 8 tahun berkumpul depan umah sambil jerit2 nama "Aiman!! Aiman!!"

Agak2 kalo aku buat fan club ala2 Mawi untuk budak kecik ni...Rasa2 dapat sambutan tak?

6 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

chopp..saya first nak daftar!! ohh abang aiman...hahahaha

Aslina said...

::cinta cukulet::
abang aiman?
gile ahh...ekeke...
wah...nak jadik orang pertama eh?

emilia azman said...

ni adik ke anak sedara?.. comel la!.. geram heh!!..

Aslina said...

::kak emi::
ni anak sedara saye yang nombor 3...saye anak bongsu...xde adik...huhu...geram kan tengok dier...rase cam nak gigit...haha

Anonymous said...

nk gigit!! nak lambung2..
rasa2, abg ko bg tak? ;)

Aslina said...

::hadra::
lambung boleh. dia pun suka. abang aku tak bagi gigit jek.