Sunday, April 12, 2009

Sindrom Tekanan Exam Part 2

Poket dah barai.
Dalam wallet cuma ada RM15 jek.
Nak survive lagi beberapa hari...Boleh ke agak2?

Kuar ngan Kak Syima.
Cadang2nye nak pegi tengok keta dier kat opis yang dah 3 hari terbiar tu.
Ikut jalan belakang. Naik moto aku yang takleh bawak slow2 tu.
Skali sape tah pegi sekat jalan short-cut tu. Macam sabotaj je.

Terus pegi kedai. Aku nak beli topap.
Semalam kredit dah expired plak. Hampeh betul. Sekarang aku rasa aku rajin je nak call orang.
Tapi kenape kredit aku tak abeh2 lagi nih. Sampai bawak ke expired. Adakah Maxis sangat baik hati sekarang dengan menurunkan kadar panggilan untuk aku berhubung dengan orang lain?
+++Fauzi sailing. Aku assume kat tengah laut tu takde line. Kalo ader pun, ade ke aku kisah? Sebab bukan aku yang call dier. Haha+++

Kak Syima pun diambang kemiskinan cam aku gak. Dia lagi la..Bawak RM10 je gi kedai. Tiba2 kitorang teruja bile tengok satu bende...Jen..Jennn...Jenggg....Ape eh?









Kuih Dorayakiiii~~!!!!

Hahhh...Ape lagi...Beli ahh...Sedih tau ni je lunch kitorang harini...Huhuhu...Takpe2...At least ader la jugak mende untuk dimakan...Kan? Kan? Huhu...

Untuk tatapan korang..."Doraemon" tengah makan dorayaki...Hahahahaha...

Lariiiikkkk~~~!!!
Ampunkan gue, Kak Syima!!!!

19 comments:

siti_z0wiah said...

wo0o d0rayaki kegemaran d0rem0n!!!

Aslina said...

::siti_z0wiah::
wey...entry ni mahal tau...eksklusif...hahaha

Signorina Syima said...

doraemon???

aslinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! kita dalam fasa doraemon sama2 skang...

Aslina said...

::kak syima::
kan best kalo time2 camni ader poket ajaib tu...bleh makan best2 kan skang...huhuhu...

siti_z0wiah said...

o0oppss p0ket ajaib d0rem0n da jual x???

RiEz said...

perghh entry nih buat aku lapar giler ok....arggghhh nak sikit weh....

Aslina said...

::siti_z0wiah::
kalo ada, lama dah aku beli...walaupun takde duit...untuk pelaburan di masa depan...huhu...

::kak rieha::
dah abeh la...ekeke...better luck next time...hehe...

~Cinta Cukulet~ said...

apesal tak panggil supergirl dtg tolong, bleh gak belanja korang makan megi hahaha

Aslina said...

::cinta cukulet::
namau megi...nak makan ciken chop

Izan said...

doraemon???? kahkahkhakhkahkahkahkah...
erk.. sedap ke kuih dorayaki tu yek. tak pernah makan la plak. =)

Aslina said...

::kak izan::
shyyttt~~!!! jangan gelak kuat2 sangat...nanti saye kene pukul...heheh...

kuih dorayaki tu...adalah 2 keping pancake yang kiut dikepit bersama dan ditengah2 berintikan jem blueberry, peanut butter atau apa2 saje yang anda berkenan nak letak kat tengah2 tu...

hehe...cuba la buat kat umah...sangat tertipu...ingatkan unik sangat dorayaki tu...

Anonymous said...

dorayaki.....!!!
first time tgok muka dia diluar citer doremon..hehe!

nak jgk! nk jgk!
tapi berdasarkan explanation ko,
kueh dorayaki tuh macam kueh wafer jek? adakah..

Aslina said...

::hadra::
hahaha...jangan kutuk lebey2...nanti aku kene pukul...hahaha...

ntah laaa...tapi macam pancake letak jem kat tengah2...huhuhuh...kat packaging tulis dorayaki...

Anonymous said...

halamak, jgn pukul..pijak2 aje..kehkehkeh..

iyela..da muka kueh tu mmg macam dorayaki gk, tapi rasa dia? wallahualam..ko doakan aku smpai jpun..aku tlg rasa utk ko..buleh? hehe..

Aslina said...

::hadra::
rasa dia macam pancake le. tapi tatau yang original kat jepun tu rasa sama ke tak...

Unknown said...

peh
dorayaki siot...
best x??? cm best je
aku dahla tgh lapa ni..cisss

Aslina said...

::endofday::
hehe...mesti la best...alaaa...aku pun tibe2 plak lapar...kedai runcit jual dorayaki ni dah tutup...takpe la...tido je la untuk menghilangkan kelaparan...huhu

min_ena said...

hahaha.....doraemon gumuksss.....pakai spek plak tu....mane nobitanyerrrr????

Aslina said...

::min_ena::
nobita takde. dier tido. tiiiiiido je kejenye.pastu kene marah ngan mak dier